اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار یاس

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی در اتوبار یاس

اتوبار و باربری تهران

اتوبار و باربری تهران
 ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل با پرسنلی خوش اخلاق ، دوره دیده و کار آزموده در استان تهران با بیش از 20 سال سابقه درخشان در عرصه باربری و اتوبار در استان تهران.با تخصصی که در حمل اثاثیه منزل داریم شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری خواهیم کرد ، مراحل اولیه که مشاوره می باشد وقتی که با باربری تهران تماس می گیرد کارشناسان باربری تهران به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و مشاوره رایگان را در مورد باربری و حمل اثاثیه به شما ارائه خواهند داد و دیدگاه شما را نسبت به یک اسباب کشی تغییر خواهند داد و مشاوره اولیه را به شما ارائه خواهند داد ، بنا به نیاز شما عزیزان از وسایل شما به صورت رایگان بازدید صورت خواهد گرفت ، تیم باربری تهران یک کارشناس را برای بازدید از وسایل شما ارسال خواهد نمود. 
بعد از اینکه کارشناسی از وسایل شما به صورت رایگان صورت گرفت یک روز را برای اسباب کشی شما انتخاب خواهیم نمود در آن روز بنا به نیاز شما تیم باربری و اتوبار تهران بسته بندی وسایل منزل را برای شما انجام خواهد داد پکیج بسته بندی وسایل منزل شامل فوم و وکیوم های 100 و 200 متری ، کارتن های رگال دار ، سلفون ، چسپ ، ساک های مخصوص رختخواب و ... خواهد بود. 
بعد از اینکه بسته بندی را برای شما انجام دادیم تیم باربری و حمل اثاثیه وارد عمل شده و بارها را درون خاور های مسقف و موکت کاری شده ای که برای باربری در نظر گرفته ایم میچینند و آماده جابجایی می کنند. 
تیم باربری تهران وسایل برای تمامی بارهای شما بیمه و بارنامه به صورت رایگان صادر خواهد نمود و به شما عزیزان ساکن استان تهران ارائه خواهد نمود. 
اتوبار و باربری تهران وسایل شما را با نهایت دقت و سرعت به خانه جدیدتان خواهد برد و در منزل جدیدتان تخلیه خواهد نمود. از خصوصیات بارز باربری تهران می توان به ارائه خدمات 24 ساعته و صدور بیمه و بارنامه برای تمامی وسایل اشاره نمود که این شرکت را از سایر شرکت ها جدا می کند. 
ارائه مشاوره رایگان به تمامی مشتریان قبل از اسباب کشی توسط شرکت باربری تهران، مشاورین ما به صورت 24 ساعته آماده اند خدمات مشاوره ای را به شما ارائه دهند ، خدمات مشاوره به صورت 24 ساعته و رایگان می باشد ساکن هر منطقه از تهران هستید تیم باربری و اتوبار تهران پاسخگوی تمام سوالات شما هستند. 
ارائه خدمات بسته بندی وسایل منزل به سبک کشور های اروپایی. 
خدمات حمل اثاثیه منزل به شهرستان ، اگر به هر دلیلی قصد حمل بار به شهرستان را دارید شرکت باربری تهران با خاور های مسقف و روزباز بنا به نیاز شما و وسایل منزل شما سرویس حمل اثاثیه به شهرستان را برایتان در نظر خواهد گرفت که برای تمامی بارهای شما بیمه و بارنامه دولتی به صورت رایگان صورت خواهد گرفت. 
نگران هیچ چیز نباشید ما روش صحیح اسباب کشی را می دانیم و شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری خواهیم نمود. پس کار را به دست کاردان خود بسپارید.! و نگران شکستن وسایل خود نباشید. 
شرکت اتوبار و باربری تهران برای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تصمیم به ایجاد سرویس رزرواسیون آنلاین نموده است که با این سرویس می توانید در وب سایت سرویس خود را رزرو نموده و موارد لازمه قید نموده و منتظر تماس کارشناسان باربری تهران بمانید. 
هم اکنون می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان باربری و اتوبار تهران بهره مند شوید. 

6 مرحله اسباب کشی

6 مرحله اسباب کشی

اسباب کشی هم مانند بسیاری دیگر از کارها نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد. اگر شما بدون داشتن آگاهی اقدام به اسباب کشی کنید بدون تردید باید منتظر عواقب و نتایج فاجعه بار آن باشید. خسارت های مالی، کلافگی و خستگی طولانی مدت از عوارض اسباب کشی دون برنامه ریزی است. با ما همراه باشید

همانطور که اشاره شد برای انجام صحیح اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی و زمانبندی است. این مطلب به معرفی 6 مرحله اساسی و مهم در اسباب کشی اختصاص دارد

مرحله اول : برنامه ریزی و زمانبندی

اگر تجربه کافی در زمینه اسباب کشی ندارید مطالعه در این زمینه را آغاز کنید مطالب زیادی و مهمی را میتوانید از طریق جستجو در گوگل و یا در همین سایت بیابید که به این قضیه پرداخته اند. چگونه اسباب کشی کنیم؟

اسباب کشی نیاز به برنامه ریزی دارد و حداقل 10 روز تا دو هفته برای آن باید وقت بگذارید. برنامه ریزی شامل تنظیم زمان، تشریح شرح وظایف اعضای خانواده، تهیه لوازم اسباب کشی و پیش بینی مشکلات پیش رو است. مطمئن باشید بدون داشتن برنامه ریزی با شرایطی ناخوشایندی روبرو خواهید شد.

مرحله دوم : جمع آوری اثاثیه

جمع آوری اثاثیه را از وسایل غیر ضروری آغاز کنید. منظور از وسایل غیر ضروری آنهایی است که در مدت اسباب کشی مورد نیاز شما واقع نخواهد شد. وسایلی نظیر مبلمان، فرش ها، تلوزیون، ضروریات آشپزخانه و ... را به روزهای آخر موکول کنید !

برای جمع آوری اثاثیه تقسیم وظایف کنید و از اعضای خانواده بخواهید که وظایف خود را در زمان مشخص شده انجام دهند.

مطالب زیادی در این سایت در مورد بسته بندی اثاثیه وجود دارد. نحوه انجام بسته بندی، لوازم مورد نیاز و هزینه آن. قبل از انجام اینکار پیشنهاد میکنیم آنه را مطالع نمایید. لینک برخی از مطالب مرتبط با بسته بندی اثاثیه

مرحله سوم : تماس با باربری

برای رزرو و سفارش سرویس مورد نظر با شرکتهای باربری تماس بگیرید. از چند شرکت باربر پرس و جو کنید. از قیمت و تعرفه باربری آگاه شوید. درباره ماشین باربری ( اندازه و سایر موارد ) کارگران باربری، مجوز دار بودن و ... سوال کنید و درنهایت مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت را بخواهید ! کمی چانه زنی معمولا خوب است.

بهتر است حداقل 3 روز قبل از اسباب کشی سرویس باربری مورد نظر خود را رزرو کنید

مرحله چهارم : نظافت و بررسی

خانه جدید محل اسکان خود را قبل ا اسباب کشی نظافت کنید. اگر به وسایلی احتیاج دارد آنها را تهیه کنید. این کار را میتوانید حتی قبل از تماس با باربری انجام دهید. تصویری از چیدمان و دکوراسیون خانه بویژه جایگاه مبلمان و اختصاص اتاق به فرزندان را بدست آورید.

پس از جمع آوری و بسته بندی اثاثیه خود، خانه قدیمی خود را نظافت کنید. به دو دلیل اینکار ضروری است :

  1. ممکن است چیزی را جا گذاشته باشید. نظافت باعث میشود که هیچ چیز از قلم نیفتد.
  2. ممکن است خانواده ای که قرار است در خانه قبلی شما ساکن شوند زمان کافی برای نظافت نداشته باشد.

مرحله پنجم : چیدمان اثاثیه

اگر 4 مرحله گذشته را با دقت انجام داده باشید چیدمان اثاثیه کار بسیار آسان و شیرینی است. بهتر است نظر سایر افراد خانواده را جویا شوید.

مرحله ششم : رعایت نکات ایمنی

تعویض قفلها و کلیدهای خانه جدید بسیار مهم است. اینکار علاوه بر ایجاد آرامش خاطر برای شما از خطرات احتمالی نظیر سرقت جلوگیری میکند بخصوص که هزینه و زمان چندانی برای انجام آن خرج نخواهد شد.

تصویر زیر شرح خلاصه ای از مطلب فوق را بصورت اینفوگرافیک نشان میدهد.